woensdag 21 maart 2007

Een beetje meer coureur worden !

Effe nog een up date van de trainingen van vorige week.

Maandag : rust
Dinsdag : pittige fietstraining met een 4 tal blokjes van 3-5’. Einde van elk blokje hartslag +/- 170. 63K in 2hr.
Woensdag : 13.1K in 1hr05. Goed gevoel en voor het eerst over de 10K sinds mijn achillespeesblessure. Was ook de laatste looptraining voor De Haan omdat ik toch nog een beetje voorzichtig wil zijn en de boel nog niet te fel wil forceren.
Donderdag : rustige fietstraining van 75K, iets meer dan 2hr30’. ’s Avonds dan voor het eerst sedert lang nog eens een zwembad ingedoken. Deed niet mee aan de versnellingen omdat ik het gevoel had maar 1 Vitesse te hebben. Zwom gewoon de 3K mee op mijn tempo.
Vrijdag : rust en reis naar zee.
Zaterdag : Veloopzwem De Haan
Zondag : uurtje los op de rollen.

Totalen : Zwemmen : 4000m Fietsen : 226.9K Lopen : 20.4K Totaal uren : 10hr29’

Conclusie : 1 van mijn goede voornemens was, een beetje meer coureur worden. Doordat ik het lopen nu wat voorzichtiger aanpak kan ik iets meer fietsen. Ik moet zeggen dat ik in De Haan nog nooit beter gefietst heb als dit jaar. Het was een fantastisch gevoel. Misschien dat ik te sterk was en daarom te veel kop heb gedaan, een beetje meer de kat uit de boom kijken en ik was waarschijnlijk wel bij de groep van Tim geraakt ipv te stranden op 30m. Nu ja, ik voel me goed op de fiets en vermits dit de langste proef is van een Ironman kan ik er alleen maar goed bij varen.

Geen opmerkingen: