dinsdag 6 maart 2007

Schema in de prullenbak

Nu niet letterlijk, maar heb het even opzij geschoven omdat ik het nu toch niet kan volgen. Bekijk het van dag tot dag tegenwoordig.

Ga pas terug volgens schema trainen na de wedstrijd in Oostende. Zal dan ook een aantal dingen veranderen. Zoals de looptrainingen. Ga niet meer werken met een weekschema maar met een 10 dagen schema. Zo kan ik alles beter spreiden. Liever iets minder lopen en zonder blessures aan de start staan in Oostenrijk dan een schema te moeten volgen dat je doet balanceren op het randje.

Heb vandaag dan toch dik 2hr in de regen rondgereden op mijn mtb. Had mijn 26 inch koerswielen erin gestoken zodat het toch wat aangenamer rijden was dan met die dikke mtb banden.

Morgen nog ne keer naar de oorarts, hopelijk de laatste zodat ik volgende week terug het zwemmen kan oppikken.

Geen opmerkingen: