maandag 26 maart 2007

1 blog in 2 delen

De waarheid komt uit een kindermond !
Vorige week na de finish in De Haan komt Jarno naar mij toe. Hij had aandachtig de wedstrijd gevolgd en gaf zonder dat ik er om vroeg zijn bevindingen weer.

Hij zei :”Papa, uw fietsen dat was heeeel goed, maar uw lopen, dat kon wel wat beter hoor !!!!”.

Hoe hard kan het waaien.
Even ter illustratie hoe hard het wel waaide in Oostende afgelopen weekend. Dat Cosmic carbon wielen superlicht zijn en ook de Kuota geen grammetje te veel op heeft werd ik gewaar toen ik het fietsenpark uitliep. Ik had mijn fiets vast met het zadel toen er plotseling één van die rukwinden opstaken. Het voorste wiel werd enkele centimeters van de grond getild en mijn fiets vloog mee in de richting waar de wind heen waaide. Met een snelle reflex kon ik nog net mijn stuur vast pakken of ik kon gaan vliegeren met mijn fiets !!!!

Geen opmerkingen: