vrijdag 16 maart 2007

Adieu

Voordat de geruchten de ronde gaan doen, de roddels de overhand nemen en omdat het dit weekend toch wel ergens ter sprake zal komen, is het beter dat ik het jullie zelf vertel ipv dat het jullie via via in de oren getoeterd wordt.

Ik heb begin van de week mijn ontslag als bestuurslid gegeven. Ik ga hier niet uitweiden over de reden waarom.
Voor de meesten misschien een verassing, anderen hadden het al half tussen de regels gelezen in mijn blog van 25 februari.

Het gerucht al zou ik de club verlaten is uit de lucht gegrepen, ik blijf in de club en wordt gewoon actief lid.

1 opmerking:

Lieven zei

Ik stel voor dat je de website van Karel Pardaens er eens op naleest. Daar heeft hij het ook over "te veel hooi op zijn vork nemen", o.a. het verzorgen van een mooie website. Het dagelijks zorgen voor een bijdrage op je weblog kun je ook zien als één van je dagelijkse jobs... Op den duur moet je inderdaad prioriteiten stellen.