woensdag 7 maart 2007

Wintersprint fietsen

Wat een eer, in de pronostiekjes ben ik telkens in de top 3 terug te vinden. Het is inderdaad zo dat ik bij al mijn deelnames aan de tijdrit telkens een top 3 plaats behaalde. Maar, en er is een maar, toen was er nog geen Super Mario en ook geen Tim.

Mario zal zaterdag weer iedereen op een paar minuten rijden en Tim zal als ex wielrenner wel met de 2de plaats gaan lopen. Blijft enkel plaats 3 over. En daar zal het dringen worden. Ik zie mezelf niet in die top 3. Ik heb daar een aantal redenen voor. De aanslepende gezondsheidperikelen van de laatste weken, met daaraan vasthangend niet de juiste mentale instelling om 20K af te zien, net dat iets meer eruit te halen, dat is er momenteel niet.

Eerder Marc, Lieven, Danek op 3.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik opgefokt door de vele cortisone iedereen naar huis rij, vraag blijft dan wel, heb ik het eerlijk gespeeld ? Ik zal pas binnen een aantal jaren tijdens een trainingsritje de waarheid vertellen tegen mijn dan toevallige trainingspartner, die dan mijn bekentenis zal uitschrijven die ik op de eindhappening van de club zal voordragen. Het nieuws zal inslaan als een bom en Super Mario, die zijn nederlaag nooit te boven gekomen is, zal een rijkelijke schadevergoeding binnen rijven.

Geen opmerkingen: