zondag 11 maart 2007

Last week, a summary

Jullie hebben nog de trainingsprestaties van de voorbije week te goed. Geen zwemmen, terug opbouwen met lopen en daarom maar veel, heel veel fietsen.

Maandag : half uurtje rustig gaan lopen en daarna 1hr30 losgereden
Dinsdag : in de gietende regen een fartlek gedaan op de fiets van 2hr12’
Woensdag : 40’ lopen en 1hr38 rustig gaan fietsen
Donderdag : training “eraf op de Muizenberg”
Vrijdag : een klein uurtje gelopen en anderhalf uur op de rollen
Zaterdag : 30’ los op de rollen, opwarming tijdrit, tijdrit en daarna nog extra de beentjes losgegooid. Alles tesamen goed voor 95.5K
Zondag : het was lang geleden maar nog ne keer met mijn oude trainingsmaat Ludo mee gaan fietsen. Na 100.5K zette ik mijn fiets op stal, Ludo weet intussen hoe mijn fiets er aan de achterkant uitziet.

Totalen : zwemmen : 0 Fietsen : 480K en lopen : 23.1K goed voor 18hr21’ training.

Volgende week : zoals ik al zei in een vorige blog, ik bekijk het van dag tot dag, maar na 7 dagen trainen mag het een dag of 2-3 rustiger. De rest, dat zien we wel.

Geen opmerkingen: