vrijdag 16 maart 2007

De Haan

Zaterdag is het dan al weer zo ver. De eerste triatlon van het seizoen.

Steeds weer iets om naar uit te kijken al is het maar dat we weer een weekendje naar zee mogen. Wat mezelf betreft kwam deze veloopzwem bijna te vroeg. Maar goddank kan ik deelnemen.
Nu is het zwemmen op zich natuurlijk wel belangrijk in een stayerwedstrijd. Maar met bijna 5 weken geen zwemmen ga je er natuurlijk geen potten breken. Alles zal er weer vanaf hangen of het goede wiel in het fietsen langs komt en of je dat dan nog lang genoeg kan houden zodat je hopelijk in een groepje belandt waar er gereden wordt en waar men niet de kat uit de boom kijkt.
Ik verwacht er niet te veel van maar hoop gewoon mij wat te amuseren. Het is trouwens een beetje vakantie hé, zo’n weekendje aan’t zeetje.

Wat betreft de andere 11 deelnemers van onze club denk ik dat Mario en Tim vooraan mee de wedstrijd kunnen bepalen. Tim zal in het lopen nog tekort komen maar kan tijdens het fietsen een goede hulp zijn voor Mario, al was het maar om het tactisch te spelen.
Ik voorzie een top 5 voor Appermans, hopelijk zonder pech deze keer !

Geen opmerkingen: