maandag 2 april 2007

Dolle aprilmaand

Heb het de voorbije week zeer rustig aangedaan. Buiten 2 looptrainingen en 1 zwemtraining en wat fietsen van en naar het werk is er niet veel gebeurd. Goed voor 6hr40' training.

Vanaf deze week beginnen we aan een dolle aprilmaand. De volgende 2 weken gaan richting en over de 20hr per week, dan even rustig en daarna een week stage die ik afsluit op 1 mei met de halve marathon van de Tungri run.

Vandaag alvast de aftrap gegeven met een zeer hilly looptraining van bijna anderhalf uur. Het enige probleem dat ik had onderweg waren mijn opspelerige darmpjes. Een uitgebreidde pitsstop was dan ook nodig om dit euvel op te lossen. Deze week ligt de nadruk trouwens iets meer op het lopen. Volgende week blaast het fietsen de boventoon en in de relatief rustige week gaat het lopen nog eens de bovenhand halen.

Heb trouwens daarstraks de resultaten van de testen van vorige week binnen gekregen. Ik heb dus nog wat leeswerk voor de boeg. Kan wel zeggen dat ik op het goede pad zit. Maar daarover later meer.

Geen opmerkingen: