vrijdag 6 april 2007

Vliermaal – Vaals – Vliermaal

Deze rit stond vandaag op het programma. Samen met Mario, Tim, Jens en Kurt vertrokken we om 10u voor een rit van +/- 120K vanuit Tongeren (1300 hoogtemeters). Vooral Mario en Tim zorgden er voor dat het tempo hoog bleef. De rest beperkte zich tot in het wiel zitten. De Plank was de eerste “Voerenklim” . Er zouden er nog 3 volgen. En dan tel ik de ontelbare andere langere of kortere klimmetjes nog niet mee. Als toetje deden we de steile kant Hallembaye en ik kan u verzekeren, na zo een rit doet dat zeer. Om een lang verhaal kort te maken. Na 150.5K en 4hr55’ fietsen zette ik thuis voet aan de grond. Ik voldaan, de benen voldaan en na enkele stevige maaltijden, de maag ook voldaan.

In de blog van gisteren had ik het over de resterende 12u trainingsarbeid. Na het zwemmen van gisteren en de rit van vandaag mogen we daar 5hr55’ van af trekken. Dus nog 6hr05’ te gaan.

Geen opmerkingen: