zondag 8 april 2007

Met de hakken over...

... de 20hr deze week. Om precies te zijn 20hr01'. Daarvoor had ik vandaag met Ludo afgesproken een ritje te doen van een goeie 80K. Na het eerste uur hadden we amper 28 gemiddeld. Ik vond het welletjes en zette me op kop ergens in Eigenbilzen langs het kanaal. Ik dreef de snelheid op en toen we even later Appermans tegenkwamen reden we in gestrekte draf naar Kanne. Daar zwaaide Mario adieu en ik zette koers richting Visé. Ludo nog steeds starend naar mijn achterwiel. Over de Hautain die ik op souplesse nam om mijn maat zeker niet kwijt te geraken en dan one way to "troit" (= dialect voor Vliermaalroot). De laatste 4-5K niet meer onder de 40km/u geweest met een laaste km tegen 50 per uur. De tikker nog eens effe de hoogte in jagen.

Even de totalen van deze week : Zwemmen : 10.1K Fietsen : 359.6K en lopen : 57.2K, goed dus voor 20hr01' training.

Conclusie : recuperatie verloopt goed, ook na het zwaardere werk. Ben niet overdreven vermoeid en kan dus zonder problemen de volgende week aanpakken.

Geen opmerkingen: