zondag 15 april 2007

Overzicht van deze week

Na de 20hr van vorige week wilde ik er deze week nog een uurtje bij doen. 21hr was dus het streefdoel. Daarvoor deed ik volgende trainingen. Zoals je zal zien lag de nadruk vooral op het fietsen. Details van de trainingen vind je in de voorbije blogjes.

Maandag : de 100K mtb tocht van de Heer Maurissen
Dinsdag : Na het zware trainingsweekend hadden mijn benen rust nodig. Dus een goeie 30K los gereden
Woensdag : 3500m gezwommen en ’s avonds een fartlek lopen van een uur.
Donderdag : extensieve blokkentraining op de fiets van 86K en ’s avonds 3300m gezwommen.
Vrijdag : 40K easy op de fiets en 8K in 38’30 gelopen.
Zaterdag : de trainingsdag van de club. Zwemmen 2000m, fietsen 94K en lopen 10.5K
Zondag : samen met Kurt een relatief rustige training, vooral gelet op de souplesse en op tijd en stond eens goed doorgetrokken. 82.4K in 2hr33'. Daarna een welverdiende BBQ (en dit verdorie al in midden april) en met moeite de oogjes open gehouden tijdens Parijs Roubaix.

Totaal : zwemmen : 8.8K Fietsen : 459.5K en lopen 31.7K. Net 21hr trainingsarbeid.

Na de mtb tocht van de maandag heb ik mijn trainingen iets moeten aanpassen. De benen waren niet meer zo goed en daarom dinsdag losgereden en 1 korte easy looptraining laten vallen. Voor de rest alles kunnen trainen wat ik wou. De recuperatie verloopt goed. Nu nog een dag of 2 doortrainen en dan rustig aan tot aan de stage.

Geen opmerkingen: