woensdag 18 april 2007

Take it easy

Vanaf vandaag gaan we easy tot aan de stage. Heb maandag en dinsdag nog 2 dagen doorgetrokken om geen hele week te lanterfanten.
Maandag mijn lange duurloop van 2hr met laatste 30’ een viteske hoger lopen. Viel da effe tegen, de 2 zware weken zaten er blijkbaar voor iets tussen want echt goed liep het nie dat laatste half uur. Gisteren waren de benen dan ook niet echt super meer, maar ik wilde het goede dat er nog in zat eruit halen. Hautain, St Pierre en Muizenberg op kracht op gereden, paar tanden groter en rechtstaand, van helemaal onder tot helemaal boven. Man, nie te geloven wat die extra fietskilometers en vooral kwaliteitkilometers doen. Dit was mij nog nooit gelukt. Ik voelde me zelfs effe Bjarne Riis op de Muizenberg. Klote was wel de tegenwind ¾ van mijn fietstoerke zodat genieten na Kanne er niet echt bij was.

Ik ga nu met een goed gevoel rusten, actief rusten, bezig blijven dus en de batterijen opladen voor de stage. Hopelijk geraken ze vol voor zondag.

Voor de muziekliefhebbers, de titel is ook een prachtig nummer van de Eagles, om de link te leggen met de foto !

Geen opmerkingen: