woensdag 13 juni 2007

Wij zijn de mannen van de nacht.

Inderdaad, hij zit erop, mijn nacht. Heb er wel 2 dagen mee verloren maar erg is dat niet. Want mijn lichaam heeft even enkele easy days nodig voor dat het weekend wordt.

Gisterenvoormiddag dan toch in wat vermoeide toestand op de fiets gekropen voor een ritje van 2hr30. Heuvels, op en af, hartslag berrgop onder controle houden, heb op souplese gereden want was die grote molen een beetje moe, mijn benen ook trouwens. Gisterennamiddag dan een paar uurtjes gaan rusten om fit aan mijn nachtje werken om 21u te kunnen beginnen. Maar vanaf 4uur vanmorgen heb ik mij toch naar het eindpunt van half zeven moeten slepen.
Geslapen tot half één en toen nog wat op de zetel gelegen in de hoop dat de mist in mijn hoofd wat opklaard.

Seffes ga ik een beetje losrijden, meer zit er niet in vandaag. Dan nog een massage bij Luc en hopelijk een goede nachtrust zodat we morgen weer stillekes kunnen beginnen.

Geen opmerkingen: