donderdag 14 juni 2007

Voor ne keer eens gene titel die ergens op slaat

Vandaag nog maar eens een 20K gelopen. Kan er blijkbaar niet genoeg van krijgen. Begin van de training ging van geen kanten, halfweg zelfs even gedacht om ze in te korten maar een dikke Km later begon het dan toch beter te gaan zodat ik de training zoals voorzien afwerkte. Ik kan niet vergelijken met vorig jaar want toen lag ik in de prullemand. Dus dit is op zich nieuw voor mij.

Met de wedstrijd zit ik nog lang niet in mijn kop, tis dat Els er af en toe eens over begint dat ik er al eens aan denk. Ben nu nog gefocust op mijn trainingen en vooral, hoe moet ik die laatste weken aanpakken. Hoe ver kan ik nog gaan ? Heb in april toch een les geleerd die ik nu goed kan gebruiken. Na een maand van 88hr trainen had ik 3 weken nodig om terug uitgerust te zijn. Zie maar naar Kruiningen, een week te vroeg, kwas niet echt goed. Als je dan de week erna bekijkt, toen vloog ik. Dus vermoed dat ik het op die manier ga aanpakken.

Geen opmerkingen: