zaterdag 9 juni 2007

Everywhere you go, always take the weather with you

Vanmorgen al om 7u30 lag ik in een donker en weer te warm Millens bad. Werkte 4000m af, naar huis, eten en terwijl halsreikend naar buiten kijken want wou nog een uurke of 2 gaan fietsen voordat ik moest gaan werken. Had dus geen tijd om uit te stellen en kroop dan maar de rollen op terwijl er buiten een onweer losbarstte. Na 20' was ik het al beu ook al omdat ik had gezien dat het opgehouden was met regenen. De Kuota van stal gehaald en weg waren we. Een kort ritje vraagt een iets hoger tempo en na de opwarming op de rollen was dat niet echt een probleem. Op 10K van thuis trokken de goden de hemelsluizen helemaal open. En weet je, het kon me eigenlijk geen barst schelen.

De weergoden hadden me bijna op de knieën gekregen vandaag, maar ze zullen uit een ander vaatje moeten tappen.

Koen, als je vandaag die 180K heb gefietst, CHAPEAU

1 opmerking:

zwemcoach zei

Wil, samen met Jimmy vanmorgen vertrokken, we waren om 7h in Zolder maar daar barste op dat moment een hevig onweer los. Dus uiteindelijk zijn we om 7h30 vertrokken.
Blijkbaar waren we een van de weinige die in zeer bizarre weersomstandigheden er 182 km doormaalden, ik denk dat we zowat alle weertypes gehad hebben. Ik kan je dan ook verzekeren dat de voldoening zeer groot was toen we over de eindstreep bolden met een gemiddelde van rond de 29km/h en een gemiddelde hartslag van 134.
Koen