dinsdag 19 juni 2007

Bloody hot, sir !

Na de rustdag van gisteren hebben we vandaag toch al maar opnieuw de trainingen aangevat. De motor moet draaiende blijven en voor echt te rusten is het nog wat vroeg. Na de massage van gisterenavond voelden de beentjes weer terug wat frisser en losser aan vandaag.

Vanmorgen anderhalf uur op souplesse gefietst. Vanavond dan stond een uur lopen op het programma. Het was warm, enkel loopshortje aan en hup, weg waren we. Moest een zone 2 lopen. Al na een paar 100 meter liep het zweet in dikke druppels over mij. Het licht heuvelende parcours zorgde er voor dat ik af en toe toch effe mijn hartslag moest laten zakken want anders zou ik te intensief gaan. 29° recht in de zon. Amai wat wordt dat in Oostenrijk, daar is het momenteel 30-32°. Het ziet er naar uit dat we hetzelfde weer gaan krijgen als vorig jaar.

Om terug te komen op de looptraining. Ik werkte het uur af tegen 4'30/km. Het plasje zweet onder mij tijdens het stretchen was het bewijs dat het bloody hot was vandaag.

Geen opmerkingen: