donderdag 7 juni 2007

Phhhh !!!

In deze loopweek is het de bedoeling het fietsen gewoon een beetje te onderhouden. Maar net als vorige week in de fietsweek toen ik een een langere looptraining deed, doe ik ook in een mindere fietsweek een wat langere fietstraining. 4 uur stonden op het programma vandaag en voor de verandering ging ik ipv heuveltje op en af eens langs het kanaal mijn licht opsteken. Ik kan u vertellen dat dit zware kost is. Je moet constant pushen, nergens geen rustpunt, dus 4 uur lang die benen laten draaien en met de wind die constant van opzij blies. Na 3hr50' gaf ik er de brui aan, niet dat ik zo diep geweest was, maar de trainingen van de voorbije dagen zorgden er toch voor dat ik het toen welletjes vond. Cijfertjes ? Allez dan. 127.7K (130) 3hr49' dat is 33.4km/u gemiddeld.

Geen opmerkingen: