woensdag 6 juni 2007

Omhoog

Vanmorgen een rustig zwemtrainingske van 2K afgewerkt. Vanavond stond dan een belangrijke training in het lopen op het programma. Dat zijn zo van die trainingen, als het goed gaat, schiet de moral de hoogte in, valt het tegen dan beginnen er twijfels te komen.

Opzet van de training was 2hr lopen tegen 5'/km. Dus 24K in 2hr. Eerst het rondje van de Kerkenloop (15.6) en dan een toerke van 5K en 1 van 4K met zoals maandag, bevoorrading thuis want dat zou vandaag wel nodig zijn.

Het ging niet echt vlot, zat die 30 van maandag er nog in, ik weet het niet. Pas op, kon het vooropgestelde tempo goed houden, maar het gevoel was niet evenredig met de rest. Kortom, het zou zwaar worden. Eerste 15.6K gingen in iets meer dan 1hr15. Met nog 8K voor de boeg schrok ik me rot toen plots een andere loper ,naast me kwam lopen. Het was Kris Lambrichts (woont thuis op straat en had mij zien passeren net toen hij wou vertrekken). Samen met hem maalde ik de rest van de K's af. Dit zorgde ervoor dat het vooropgestelde afzien wat gemilderd werd en na 2hr00'45" mijne moral de hoogte in kon .....

Geen opmerkingen: