zondag 24 juni 2007

Iron Loix

Kurt hield me via de telefoon de ganse namiddag op de hoogte op het werk van hoe het Jimmy verging in Nice. Na een goede zwembeurt en een fietstijd van 5hr32 was loixie meer dan goed bezig. Zeker toen ik bericht kreeg dat hij WDD bij de lurven had kon het niet meer stuk. 10hr 20' doen over de Ironman van Nice is op een sneller parcours een tijd onder de 10uur waard.

Eerlijk, ja ik had mijn twijfels, bij Jimmy is het meestal alles of niks. Een goede tijd of crash and burn. Het was vandaag het eerste. Proficiat !

In elk geval, ik teken direct voor die tijd.

Vanaf nu is het aan ons, het aftellen kan beginnen.

4 opmerkingen:

raymond zei

Dé world famous WDD! WDD, de grootste bluffer uit triathlonland. Zie op zijn homepage maar eens naar de Poll "wie wordt eerste belg in Nice". Rekent zich ook nog bij de kanshebbers, woeha! Heel sterk van Jimmy! goed gedoseerd bij het fietsen lijkt me, dan toch vrij rappe eerste loopkilometers, maar goed stand gehouden. Welcome to the club, Jimmy!

Lieven zei

Jouw naamgenoot is dit weekend gecrasht in Ieper (motorpech). Bij jou was dit duidelijk niet het geval. Proficiat met je prestatie in Nice.

elske zei

Allereerst proficiat aan Jimmy en Olivier, alweer 2 ironmannen bij.
Hopelijk gaan onze mannen het ook zo goed doen in Oostenrijk. Tot gisteren zag ik er enorm tegenop om te vertrekken want het weer is er deze week alles behalve goed, heel wat regen en temperaturen van een 20-23 graden vind ik toch koud.
Volgens de laatste voorspellingen wordt het zondag beter met temperaturen van 25-28 graden.
Op de dag zelf wordt het 28 gr.,40% kans op regen en windkracht 2 uit het NW.
Nu hopen dat het zo blijft en zijn wij ook gelukkig.

Lieven zei

7 Belgen in eerste 20 te Nice. Bevestigt mijn stelling dat niveau Belgische triatleten hoog is, zie ook andere uitslagen:
- winnaar EK Brasschaat
(met 4 Belgen in top 10)
- 2de en 7de plaats 3/4 Stein