woensdag 20 juni 2007

Duits geweld ?

Vanmorgen een zwemtraining van 3.5K afgewerkt. En.... ging van geen kanten, toch de eerste 3000m niet, de laatste 500 was het precies of er een knop omgedraaid werd en had ik terug een beter, goed gevoel.

Enekel dingen die mij opgevallen zijn.

- Was al weer de enigste van de club aanwezig, is wel meer het geval de laatste tijd.

- In de baan naast mij zwom er iemand constant rugslag, op zich niets speciaals. Het was zijn zwembroek (eigenlijk meer een zomershort) die mij opviel. Neen, hij had niet zoals die man vorige week er schaapjes op staan, maar ze hing hem wel halverwege zijn gat zodat zijn halve reet (sorry voor het woord) bloot lag !

- Elke woensdagmorgen melden zich steeds enkele Duitse militairen present. Omdat er vandaag in mijn baan weinig verkeer was had ik ze op mijn kap. Een dikke 5' komen die mannen de boel op stelten zetten met een supersnelle 25m gevolgd door een net niet verdrinken in de rest van hun baantjes. Daarna kruipen ze eruit en gaan staan babbelen op het droge. De Duitse discipline is blijkbaar niet meer dezelfde als die van een aantal jaren geleden !

2 opmerkingen:

Tim zei

Hebt gij die brief dan niet in de bus gehad? Woensdagmorgen is er homozwemmen! En die Duitsers doen alsof ze verdrinken, in de hoop dat gij ze eruit haalt en hun van zuurstof voorziet....
Wij gaan dan ook liefst woensdagmiddag!

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Zal dan in't vervolg mijn potteke met vaseline maar meepakken zeker !