donderdag 28 juni 2007

What's up in Austria

Dit zal waarschijnlijk mijn laatste blog worden voordat we maandagmorgen vertrekken naar Oostenrijk. De computer moet binnengebracht om eens "schoongeveegd" te worden en dat kan best wanneer je op vakantie bent.

Wat verwacht ik van mijn 2de Ironman ? Tja, eigenlijk zie ik het meer als een hernieuwde vuurdoop. Wegens technische problemen in't fietsen en de blessure in't lopen heb ik vorig jaar niet op niveau kunnen presteren. Eigenlijk is dit dus weer een, zij het dan kleine stap, in het onbekende.
De conditie is goed, daar ben ik zeker van. Het zal zaak zijn mijn verstand erbij te houden en te doseren want ook dat is "racen" op de volledige afstand. Maar zei "Den Eddy" niet dat dat nu net mijn sterkste wapen is. En als Eddy dat zegt ... dan geloof ik hem !
Wat heb je aan een fantastische loopconditie als je al half KO bent na het fietsen ? En daar ligt voor mij de grote uitdaging. Mijn sterkste onderdeel dit jaar, waar ik het meeste vooruitgang heb op geboekt, het fietsen, daar zal ik mij moeten inhouden om nog fris genoeg aan die marathon te kunnen beginnen. Kortom, vele vragen waar we binnen een dikke week antwoord op weten.

Tijden ?

Zwemmen : +/- 1uur
Fietsen : 5hr10-5hr20
Lopen : +/- 4hr

Dan zitten we tussen de 10-11hr, zonder al te veel tegenslag moet dit lukken.

Krijg de laatste tijd veel vragen van, Hoe zit het met Kurt ? Wel kan u gerust stellen, goed. Ook hij is er klaar voor, net op tijd, klaar om mss mij en Mario net als vorig jaar op onze donder te geven. Ik hoop van niet, but you'll never know !

1 opmerking:

Lieven zei

Veel succes daar in Klagenfurt, ook voor Kurt en Mario natuurlijk. Gezien je nu reeds vertrekt, ook prettige vakantie ginds (waarschijnlijk met Els en de jongens).