dinsdag 19 september 2006

Vooruitblik kwart van de club (deel 2)

Omdat Jan Bardi kopbrekens had met het voorspellen van de lottogetallen voor 23 maart 2031 heb ik maar zelf de logica in de hand genomen en ben uiteindelijk tot deze uitslag gekomen. Mensen die willen tekenen voor deze uitslag, gelieve nu uw storting te maken.

1. Mario
2. Jimmy
3. William
4. Lieven
5. Marc
6. Eddy
7. Jens
8. Denis
9. Kurt
10. Ludo

Ik geef enkele woorden uitleg. Mario op één, heb lang getwijfeld, het zal close zijn met Jimmy, maar volgens mij gaat Loix het gat dat Appermans slaat in het fietsen niet, of beter net niet dichtkrijgen. Want weet dat de man uit Herderen iedereen een lap rond zijn oren gaat geven in deze 38km lange tijdrit. William op 3. Net als vorig jaar uitgerust aan de start. Als beter zwemmer kan hij in een fietstempo meegaan en zijn lopen is goed genoeg om de opstormende Lievens en co tegen te houden. Denolf voor Marc. Ze verliezen beide veel in het zwemmen (3-4 min). Lieven is de iets beter zwemmer en heeft de conditie beet om Marc ook in het fietsen niet te dicht bij te laten komen. In het lopen zal het verschil niet groot zijn en zal Denolf Maurissen nipt kloppen. Verder Eddy die vooral in het lopen de mannen over hem heen zal zien komen, Jens die komt opstormen in het lopen. Denis zal de knokpartij van Kurt en Ludo winnen. Deze twee laatste zullen op het scherp van de snee vechten om de top tien af te sluiten.

En wat mezelf nog eens betreft. Na de looptraining van vandaag is de kans groot dat ik de 10K uitloop. Dus mijne poulain zal uit zijn schelp moeten komen de laatste keer dit jaar om mij alsnog te kloppen.

6 opmerkingen:

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Jens is eigenlijk een onbekende factor. Zwom nog nooit 1500m in wedstrijd. Moet nu "alleen" 38K fietsen en dan nog 10 lopen. Weet niet hoe hij dat gaat verteren ? 't zal voor hem, net als voor ons ook een vraagteken zijn. Ik schat dat hij op de fiets wat tijd gaat moeten inkeveren tegen de fietskleppers, vandaar die ietwat lage klassering.

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ik wil mijn pronostiek even staven met enkele cijfers. Lieven zwom vorig jaar 25'34, het jaar ervoor 26'05. Stellende dat de topzwemmers bij ons 21'30 of daaromtrend zwemmen krijgt hij daar al 4' tot 4'30 aan zijn broek. Als Appermans zijn duivels ontbind op de fiets en +/- 42km/u gemiddeld rijdt en Lieven 40km/u gemiddeld dan verliest hij opnieuw 3'. 4+3=7' Lieven is in staat 37' te lopen, dan heeft Mario dus 44' om zijn 10K af te leggen en dat lijkt mij meer dan voldoende.

Jimmy is een ander paar mouwen. Het zal er van af hangen hoe snel hij gaat fietsen. Volgens mij +/- 39km/u, het is niet zijn peace of cake een vla

Jelle, Jarno en Wilfried zei

k parcours.

Blijkbaar per ongeluk een knop te veel ingedrukt. publiceer terwijl ik aan het typen ben, maar we gaan gewoon verder.

Hij zal dan ongeveer 4' verliezen. Of hij die dicht loopt op Mario, het zal nipt worden.

Lieven heeft de afgelopen 2 jaar niet meer kunnen winnen van de goede zwemmers-fietsers, ik vrees hetzelfde dit jaar.

Super Mario ??? zei

Blogger Wil,

Gij hebt tenminste verstand van sport ;-)Jammer genoeg ben ik nog niet 100%, maar dat wil niets zeggen ...
Ik ben blij dat jij mij het vertrouwen geeft. Aan de gevestigde ZLTC waarde : Ge gaat u toch niet laten kloppen door ne ROOKIE ???

Den Mario

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Troost u, de anderen ook niet. Ik heb al mijn spaarcentjes op u gezet, dus stel me niet teleur, of ikke benne failliet en moete naar OCMW

Jelle, Jarno en Wilfried zei

OK