vrijdag 8 september 2006

VERREK ....king

Het gaat niet zo goed met onze ploegopstelling Oupeye. Nadat "Snelle Eddy" zich gedurende de 10 uur durende terugreis uit Monaco op de ploegverdeling had gestort viel zijn op minitieuze manier gemaakte opstelling gisteren als een kaartenhuisje in mekaar.

Laat ons beginnen bij de spilfiguur in groep 1, namelijk den Appermans. Mario, lesgever aan de wielerschool in Overpelt heeft het nieuwe schooljaar ingezet met ... een valpartij. Een verstuikte pols en serieuze schaafwonden zorgen er voor dat hij zondag forfait moet geven voor Oupeye.

Nummer 2 dan, ikzelf. Had ik woensdag tijdens het lopen al enige strubbelingen gevoeld ter hoogte van mijn linkerkuit, toen ik vandaag op de fiets sprong en na de eerste bocht optrok, pats. Daar is ze weer, de jaarlijks terugkerende verrekking van mijn linkerkuit. Telkens na een rustperiode heb ik het zitten. Na een weekje is het genezen maar vermits Oupeye zondag al plaatsvindt, ziet het er dus niet goed uit. Een kleine test zondagmorgen zal beslissen of ik meedoe. Tot dan, veel ijs, zalfjes en rustig aan doen.

Het etentje gisteren bij De Griek was trouwens een groot succes. De sfeer zat er goed in, het eten was lekker en meer dan genoeg. Vandaag hebben trouwens al enkele Grieken mijn sanitaire voorziening geinspecteerd, dus toch nog iets dat goed werkt.

Geen opmerkingen: