zondag 24 september 2006

back to reality

Gisteren voor het eerst sinds mijn Ironman en kwetsuurperikelen een wedstrijd tot een goed einde gebracht. Tevreden, ja en neen. Het zwemmen en fietsen was ok, ook het lopen na zo veel maanden van inactiviteit.

Neen, omdat er er achter mijn rug vanalles verteld werd waar ik niet zo tevreden mee ben. Ik ga daar hier niet over uitweiden en zal desbetreffende personen wel persoonlijk aanspreken. Ik ben niet de persoon die messen in iemands rug steekt !

Ik had voor de gelegenheid mijn hartslagmeter eens opgedaan tijdens de wedstrijd. Hier enkele gegevens geregistreerd door mijn Polar. Tss haakjes de gemiddelde hartslag.

Fietsen : 59'07" (165)

Wissel : 0:57 (151)

Lopen
1K : 5'32 (151)
2.5K : 12'58 (155) -> 5'11/km
1K : 5'04 (159)
500m : 2'26 (159)
1K : 4'57 (161)
1K : 4'56 (164)
1.5K : 7'11 (166) -> 4'47/km
1K : 4'37 (171)
500m : 2'07 (175)

Totaaltijd fietsen en lopen 1hr49'58 (163) max HS 176

Dit om aan te tonen dat in het begin van het lopen mijn linkerkuit niet echt meewilde en ik niks wou forceren. Gaandeweg begon het vlotter te gaan en speelde mijn kuit niet meer op. Maar met een gebrek aan loopconditie zie je dat ik om rond de 4'40/km te lopen al redelijk diep moet gaan. In conditie ligt mijn hartslag aan dat tempo +/- 25 slagen lager.

Er is dus nog werk aan de winkel.

Wat de titel van deze Blog betreft. Als je op je werk komt en er ligt weer een bewoner op sterven, dan kom je dadelijk terug met je gedachten in de realiteit en is al de bullshit die ze vertelt hebben niet het reageren waard.

2 opmerkingen:

Super Mario ??? zei

Hello Wil,

Bij deze eis ik mijn deel van je winst op ;-) ... Je zei dat je al je geld op mij gezet had ... dat moet dan een enorme winst zijn ... Nu die pint van Koen mag je wel zelf opdrinken, dat heb je verdient.

Merci voor je inzet ! Ook aan de andere medewerkers en supporters die zich zaterdag spontaan hebben ingezet ... THANKX

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Dankzij de winst kan ik nu al met pensioen !

Dank u Mario, ik zal u donderdag een Blue Ice betalen !