zaterdag 16 september 2006

Een nieuwe start ?

Els vroeg daarstraks aan mij na het lezen van mijn laatste blog of ik weer een beetje de mismoed had ? Ik moest daarop inderdaad positief antwoorden. Sinds Klagenfurt heb ik maar wat aangemodderd en dat is nu net hetgeen waardoor ik mij niet zo goed in mijn vel voel. Maar hopelijk is er vanaf volgende week beterschap.

De laatste weken heb ik niets anders gedaan dan gefietst. Met het zwembad dicht en de verrekking in de kuit was dit de enige optie. De vooruitzichten om Oupeye en de kwart van de club mee te pikken vielen een beetje in het water.

Vanaf maandag ga ik de looptrainingen terug hervatten. Morgen nog een laatste testje om de kuit te inspecteren (heb met mijn buurman afgesproken om een uurtje of 3 samen te gaan pedaleren) maar ze voelt goed aan dus dat moet lukken. Donderdag dan toch maar meezwemmen voor de kwart en zaterdag zeker fietsen en misschien een stukje lopen.
De week daarna wil ik terug volgens een vast weekschema trainen. 2x zwemmen, 3x fietsen en 3x lopen. Om zo begin november klaar te zijn om te kunnen starten met de voorbereiding voor Klagenfurt 2007.

Hopelijk ben ik dan terug vertrokken !

Geen opmerkingen: