zaterdag 6 maart 2010

Raceklaar?

Morgen is het dan zo ver, na een opwarmertje in BOZ, staat de eerst triatlon van 2010 voor de deur. Effe onze checklist nalopen

Fiets : OK (al was er effe paniek toen de voorderailleur ietsjes losgekomen was en ik zelf dat euvel moest herstellen, hopelijk houdt hij het morgen) Als degene die er op zit zo blits rijdt als het vehicel er uit ziet is't goed.
Kledij : dat zal een probleem geven, wat moet een mens aantrekken bij 2°C en een strakke NOoster. Thermovest ? lijkt me iets te warm om in te koersen. Sowieso handschoenen, thermisch ondershirt met lange mouw en daar nog een trui of 1 - 2 op? En dan korte broek of toch beenstukken of toch een lange broek. Ben er nog nie uit. Maar de muts heb ik wel al gekozen
Ik lees en hoor ook her en der dat mensen met virusjes zitten, ikzelf nota bene met een kleine verkoudheid. Ik hoop enkel dat er morgen niemand bij is die dit hier aan de hand krijgt in het zwembad.

1 opmerking:

Anoniem zei

Als ik had meegedaan, dan had ik "dat" zeker aan de hand gehad in het zwembad

Raymond