vrijdag 12 maart 2010

Maten, makkers, ....

Zondag zat ik na mijn zwembeurt in het cafetaria van De Kimpel een koffietje te drinken aan de toog. Ik had net bijna mijn tong verbrand toen er achter mij iemand hallo zei.

Ben jij Wilfried Cuypers?
Ikke, ja.
Zijt gij die maat van de Norbert?
Ikke opnieuw, ja.
Ik herken u van de foto op uwe blog. Een aantal jaren geleden heb ik nog samen met Norbert getraind maar nu ben ik verhuisd maar ik volg hem nog zo een beetje, vandaar.
Verder ging het gesprek, ik vroeg zijn naam en wat hij gezwommen had enz...

Wel zijne naam ben ik vergeten maar niet zijne zwemtijd, hallo, die cijfertjes, je wordt er nog eens gek van vint, zei de Norbert onlangs.

Bij deze Norbert, uwe vroegere maat zwom 7'24" zijne naam was , is Koen Vanderbeke, ge krijgt de groeten.

Geen opmerkingen: