donderdag 25 maart 2010

Changement de decor !

Gisteren zat ik wat met gebrek aan tijd om te trainen. na het werk met de kids gaan fietsen, dus besloot ik tijdens de zwemtraining van Jarno in het college in Tongeren mijn looptraining te gaan doen.

The boy in the big bad city, zo kan je het noemen. Ik die altijd de verkavelingen opzoek waar het rustig is, ging nu lopen in en om de oudste stad van het land.

Hetgeen mij al na een paar kilometer opviel was de slechte staat van de stoepen. Zeer ongelijk, tegels en klinkers die oneffen liggen dat ge goed moet opletten waar ge loopt. Zeker toen het donker werd. Stoep op, stoep af, opletten voor de auto's, andere voetgangers, greppeltje hier, greppeltje daar, rode lichten, uitlaatgassen van de auto's, enz..

Geef mij toch maar het platteland waar het veel rustiger lopen is, waar een mens echt kan genieten van de omgeving en de frisse lucht

Geen opmerkingen: