vrijdag 26 maart 2010

Allen naar de Limburg

Ktt komt voor zijn 2de trainingsdag naar Limburg afgezakt. Wij zijn de ideale uitvalsbasis om Voerstreek en Nederlands Limburg, Ardennen te verkennen met de fiets. Dat was dan al de 2de keer dat die van "Den Antwaaarp" naar hier willen komen.
Want ook nog deze week kreeg ik van Lanza vriend Marc de vraag of hij eens een paar dagen in de Limburg kon komen trainen. Als voorbereiding op Lanzarote dit jaar wou hij eens van de Voerstreek en de Ardennen proeven. Hij wil hier enkele zware trainingen doen als ultieme voorbereiding. Voor mij ideaal om eens niet alleen kilometers te moeten malen. Ik ben sowieso in het voordeel. Hij kent er de weg niet dus zal ‘m moeten wachten als ik nie kan volgen.:-)

Het weer laat ons dan weer in de steek. Net nu ik mijn favoriete song van het moment gevonden heb. Het zonnetje in de lucht, de hemel blauw met hier en daar een wolkje , een zeer licht briesje uit het Zuiden en dan volgende song draaien, heerlijk.

3 opmerkingen:

The Flying Pig zei

Hé mannen, is er nog plaats in de Limburg voor een paar dagen te komen trainen.
Normaal gezien zak ik samen met de familie af naar Belië van 17 tot 24 april. De bedoeling is dat ik dan ginder wat ga trainen en de familie de nodige sociale verplichting afwerkt.
Laat iets weten of er iemand goesting heeft om eens mee te gaan trainen in die week.
CU, Pontje

Anoniem zei

Ik wil zeker eens mee, eens effe checken hoe het loopt. Als het enigszins kan liefst op zondag 18 april, moe werken hé!!

The Flying Pig zei

Zo gauw ik zekerheid heb dan laat ik iets weten.
We moeten ook eens op een avond een waterke gaan drinken ergens om eens bij te praten.
CU Pontje