donderdag 18 maart 2010

A little bit Nutella

Nadat ik deze week al mijn langste looptraining tot nogtoe had gedaan en gisteren tot dusver de langste fietstraining was het vandaag al weer prijs. De langste fietsrit heeft het welgeteld 1 dag uitgehouden.
Vanmorgen kreeg ik al telefoon van kurt om te vragen of ik vrij had vanmiddag. Hij, Marc en William hadden ook vrijgenomen en we zouden van het mooie weer profiteren en een fietstoereke doen. Om 14u afgesproken in de nieuwe residentie van El Pistolero. De beveiliging zorgde er in eerste instantie voor dat we niet binnen konden maar dat probleem werd met 1 druk op de knop opgelost. Wijle dus weg richting de "Walen" Veel wind en Velo die maar op kop bleef rijden afwissellend vegezelt van 1 van zijn 3 medecompanen. Enkele pittige klimmetjes, een stop bij de bakker voor extra drank, wat was het warm, tis ook nooit goed hé, de man met de hamer op de Slingerberg voor El Pistolero, in het wiel van een tractor tegen dik 40 per uur en toen gingen we elk ons eigen weg.
Ik zette op "De nieuwe baan" richting "De metser" de 4 pinkers op wegens geen jus meer in de benen, geparkeerd staan noemen ze dat.
En zei Els toen ik na bijna 95K thuiskwam :"Little bit Nutella" zei ik met toch ne smile op mijn gezicht.

1 opmerking:

Anoniem zei

mijn 4 pinkers gingen ook op na onze split. Dat stuk tot thuis de wind nog vol op de kop....Marc bedankt voor het mooie ritje hé
El Pistolero