donderdag 16 april 2009

Back on the road

Ik had deze week een wat rustiger week gepland. Na maandag zeker een paar wat mindere dagen. Door het nekje is dat tot dusver geen enkel probleem geweest. Zwemmen zat er gisteren zelfs niet in. Ik adem bij het zwemmen vooral links en vermits ik mijn hoofd amper naar die kant kon draaien ging dit zeker niet goed aflopen. Vandaag dan maar een afspraak gemaakt met de osteopaat voor morgen.

Tis niet dat het niet betert maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

Dinsdag dus nada gedaan.
Woensdag een kort ritje met de fiets +/- anderhalf uur, vooral souplesse.
Vandaag 1hr30 gelopen met een goed gevoel, ik schrijf niet super omdat die nek en schouders toch nog wat opspelen.
Straks dan toch zwemmen.

Weekend zal ook gene vette zijn omdat ik moet werken. Vanaf volgende week zetten we ons nog een versnelling hoger … en ....

… eigenlijk snak ik een beetje naar onze stage !!!

Geen opmerkingen: