zaterdag 25 april 2009

4 op een rij

Jelle en Els zaaiden het virus, Jarno en ikzelf begonnen donderdagavond en vrijdag met de oogst. Vorige week had het buikgriepvirus de hele familie onder de knoet.

Ik had er al een flinke portie training opzitten deze week.

Maandag : 2hr30 fartlek bike gevolgd door 1hr05 run
Dinsdag : 85K bike
Woensdag : 25K run + 1hr swim
Donderdag : 2hr bike easy

Normaal had daar nog een uur zwemmen moeten bijkomen maar plots rond een uur of 6 voelde ik mij moe worden en zocht de zetel op. Het avondeten ging nog naar binnen maar de moeheid hield mij weg van de zwemtraining en rond 10 uur zocht ik mijn bed op om het een kwartier later als een razende te verlaten en boven de pot mijn hele maaginhoud richting riolering te sturen.
Tegen de ochtend begon Jarno dan zodat we in de voormiddag samen bij de dokter zaten voor een ziekenbriefje en de rest van de dag broederlijk de zetel deelden. Meer zat er echt niet in.

Vandaag gaat het al een stuk beter maar een trap op gaan kost toch wel wat moeite dus van trainen, no way..
Ik zei vanmorgen tegen Els :”ik ga mij vandaag rustig terug op gang trekken”.
“Wat bedoelt ge met rustig terug op gang trekken ?”
“In elk geval niet de hele dag in de zetel liggen !!!”

De weegschaal haalde vanmorgen zelfs de 70 kg niet meer. Ze sloeg zelfs de 69, toch één van mijn lievelingsgetallen, over en bleef stille staan op 68.6 kg. Ik hoop dat Witse een intense kookcursus heeft gevolgd en mij wat extra te eten kan geven op stage !

Wat ik niet getraind zal hebben deze week !

Donderdag : 1hr swim
Vrijdag : 20K bike werk + 8k easy run
Zaterdag : 170K bike + 30’ run
Zondag : 3hr bike

Spijtig but that’s the way it is …
Op naar de volgende hopelijk betere weken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik dacht dat er in België nog geen gevallen van de varkensgriep waren??
Blijkbaar hebben ze zich vergist:-)
PONTJE