maandag 24 november 2008

Round up week 1

De eerste week dat we de training terug een beetje serieuzer opgenomen hebben zit er op. Een overzichtje

Maandag : 40K bike en daarna direct een paar kilometer gelopen. Dat ging van geen kanten.

Dinsdag : Eerst vertrokken voor een fietstraining op de weg maar na een km of 10 stilletjes terug naar huis gereden want het begon me net iets te hard te regenen. Dan nog een beetje op de rollen gereden voor alles tesamen 35K

Woensdag : opnieuw gelopen maar was blij na een half uur terug thuis te zijn. Ging van geen kanten. Had het gevoel volledig te verkrampen en kon bijna geen kracht zetten. Niets werkte mee. 's avoinds dan nog een zwemtraining met hetzelfde gevoel afgewerkt. Ik wou wel maar er was iets dat zei : NEEN

Donderdag : bezoekje aan de osteopaat. Net voor de zwemtraining nog de rollen op. Zo had ik een beter gevoel in't zwemmen zo laat op de avond. Ik vond nu beter mijn draai.

Vrijdag : eindelijk nog eens een goed gevoel in't lopen. Het "kraken" heeft geholpen. Veel soepelder ondanks de beukende noordoostenwind, de regen, hagel en soms sneeuw onderweg.

Weekend : twas werkendag dit weekend en het weer werkte ook al niet echt mee zodat van trainen amper iets in huis kwam. Enkel zaterdag een uurtje op de rollen gereden en dat was het voor't weekend.

Zondag dan toch nog een paar keer de hartslag de hoogte in gekregen toen we 's avonds nog in de sneeuwbuien weg moesten met de auto. 1 uur om van thuis tot in Hasselt te geraken. Mss waren we op skies in deze omstandigheden sneller geweest.

1 opmerking:

Anoniem zei

"maar" één uurtje in de wagen? Wij waren 7 uren onderweg om van de kust tot thuis (220 km) te geraken. Hartslag ging geregeld omhoog, maar de bloeddruk nog véél meer. Ik was nu meer vermoeid dan als ik deze afstand gefietst zou hebben.

Raymond