dinsdag 11 november 2008

40 : een nieuwe start !

Ik heb intussen mijn eerste levensdagen als prille 40-tiger achter de rug en ik moet zeggen, pfff twaren geen makkelijke.
Eerst moest ik, pas 40 al naar de dokter omdat mijn ziek zijn maar niet overging en ik pijn had aan de longen bij diep ademhalen. Een A typische luchtweginfectie was mijn deel en wordt momenteel bevochten met een antibiotica kuurtje.
Dan waren er een aantal hooligans die gans mijn huis versierden.
Daarna was er de fuif en bijhorende dronkenschap waar ik nog steeds de gevolgen van draag. Duim heel blauw (tussen deur auto gestoken godzijdank is alcohol ne serieuze pijnstiller) en een dikke enkel dankzij een valpartij op de dansvloer !
The day after !!! (geen uitleg nodig)

De next day after the day after. Was gene om over te stoefen. Toch een filmke (LOFT) meegepikt.

Vandaag dan het MTB parcours nog eens gereden, maar dat is voor de volgende blog.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gene zever hé Will maar het is mogelijk dat ik een paar goei exemplaren van binnenbanden heb gebruikt om je huis te versieren. Als je er nog ééntje vindt mag je hem steeds teruggeven hè.

Alvast bedankt

Witse