dinsdag 11 november 2008

MTB duatlon

Vandaag heb ik na een aantal aanpassingen van Luc het lichtjes vernieuwde parcours verkend. Amai m'n klak. Het had ook veel te maken met de weersomstandigheden van de voorbije nacht want het lag er doornat bij, veel modder, geen grip en daar kwam dan nog bij dat na de passage van de MTB toertocht van zondag een stuk van de omloop serieus kapot gereden was.

De nieuwe ronde is 4.6K lang en ik deed er vandaag maar liefst 20' over om 1x rond te geraken. De snelle stroken waren door de modder niet meer snel en in het bos moest ik regelmatig van de fiets wegens geen grip.
Nu ze geven droger weer voor het einde van de week en dan is het zeer goed te doen want afgelopen zaterdag deed ik een verkenning met Jarno en in drogere omstandigheden reed zelfs hij op een aantal plaatsen naar boven.

Het loopparcours heb ik helemaal omgegooid en volgt het mtb parcours slechts nog de eerste 700m en de laatste km. De rest is verkaveling. Dit om ongelukken in het bos te voorkomen.

Ik heb zaterdag een aantal foto's genomen en die kan je in het fotoalbum bekijken.

Geen opmerkingen: