zondag 14 september 2008

In extremis : Oupeye

Vanmorgen rond 9u stuurde ik Marco Velo een SMSke om te vragen hoe laat de ploegen moesten starten in Oupeye. Kwou wel eens gaan zien, twas mooi weer en heb Oupeye altijd wel een fijne wedstrijd gevonden. Rond half elf, ik zat net bij Kurt aan de Duvel, sorry koffie of dit komt nooit meer goed, toen de heer Velo mij belde om te vragen of ik toch geen zin had om mee te doen daar een aantal mensen hadden afgezegd. Moest eigenlijk nie lang nadenken en zei ja. Had er wel zin in ook al had ik sinds Knokke maar 1x gefietst (60K) en 1x gelopen (10K).

Ik werd in ploeg 2 gedropt samen met Kurt, Donald, Wim en Angelo.

Ik dus op kop in't zwemmen, alles samenhouden was er op voorhand afgesproken zodat het zwemmen voor mij een mooie opwarmer was waarin ik niet diep moest gaan. 1x op de fiets waren we direct Angelo kwijt, effe gewacht maar hij gaf teken dat we door mochten rijden. Samen met Kurt bepaalde ik het tempo in het fietsen. Wim en Donald vast in het wiel, zij zijn de betere lopers want daar keek ik toch wel wat tegen op.

Maar éénmaal de loopsloefen aan kon ik na een goeie 500m mijn tempo vinden en eigenlijk liep het als een fluitje van een cent. We eindigden op +/- 30" van het eerste team van de club die wel een valpartij te verwerken kregen. Velo en Lieven tegen de grond. Marc tot opgave gedwongen. Kurt tot kotsens toe diep geweest bij ons, Eddy lag al stuiptrekkend op de grond in team 1 en Luc moest Filip rechthouden na de finish in team 3. Toch schoon hé zo'n ploegentriatlon.

Uitslag heb ik niet, mss morgen. Zal eens proberen filmke erop te zetten, weet nie of da lukt.

Geen opmerkingen: