maandag 29 september 2008

Haile Gebrselassie

Hij liep in Berlijn een nieuw wereldrecord op de marathon. Indrukwekkend was het weer, kijk maar eens naar de splittijden



Van een negatieve split gesproken, dit is er ééntje. De snelste 5K werden afgelegd tussen km 35 en 40.

Tijdens de latere persconferentie had hij het vooral over het ... weer. This weather you have just once in a lifetime zei hij. Je moet dus nie alleen goed kunnen lopen maar ook de Franks en Sabines van het weer aan jouw zijde hebben.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En ik was er ook! Rara wie ben ik :-)

Anoniem zei

De haas van de 1ste 100m ?

Anoniem zei

Ene geklopte Hasselaar?

Anoniem zei

Ik zal me dan maar kenbaar maken!
;-)

Marathon Berlijn gehaast voor een collega van me. Hij wou onder de 3u30. Uiteindelijk is het 3u23m11s geworden. Super omloop, vlak en snel, 18 graden en bijna geen wind, goeie organisatie, 40000 deelnemers, startvakken per tijd! Als je een snelle tijd wilt lopen is dit een ideaal parcours. Makkelijk te bereiken met de trein en een leuk weekenduitstapje.

Groeten,

Olivier