zaterdag 26 augustus 2006

Toch aan de start in Viersel

Na een nachtje werken leek deze uitslaapdag zonder veel boe of ba naar zijn einde te lopen, tot ...
... ik mijn mail opende en een mailtje van Viersel in de bus had om de gegevens voor de wedstrijd van morgen even te checken. Groot was mijn verbazing toen ik na een paar keer de lijst overlopen te hebben de naam van Kurt niet vond. Ik stuurde hem een mailtje.

Dit kreeg ik terug :"je kent me hé, ik zag het ook was weer 200 % overtuigd dat ik betaald had maar bleek dan toch niet bij controle". Dus in principe geen plaats voor mijn poulain morgen.

Ware het niet dat ik ook ingeschreven ben en ik zeker niet aan de start kom. Kurt zal morgen dus vermomd als mij aan de inschrijvingstafel staan. Zeg nu zelf, de gelijkenis is treffend. Kurt zal dus morgen even mij zijn en ik even hem. Hopelijk doet hij mijn naam alle eer aan, ik zal hetzelfde doen met die van hem.

1 opmerking:

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Naar het schijnt zou hij "a bloc" gaan. Ik heb hem dan ook gezegd enkele 100den meters voor de finish uit de wedstrijd te stappen en de overwinning aan de anderen te laten.