maandag 28 augustus 2006

Fietsen in de hagel en de stortregen ...

... maar wat een geluk dat ik binnen op mijne Tacx zat. Terwijl de hagelbollen tegen de garagepoort opdreunden deed ik vandaag een krachttraining op de rollen. Met de radio op Studio Brussel op de achtergrond als mijn compagnon tijdens de anderhalf uur durende training.
Benodigdheden: een grote drinkbus met W-Cup, een handdoek, een schemaatje en de radio binnen handbereik om de volumeknop naar max te draaien als de muziek mij aanstaat.

De kern van de training was 2x20'. Deze gingen als volgt. 1' (30" staand + 30" al zittend) tegen 4% helling met een versnelling van 52x15 + 1' 39x15 soepel. Dit dus 10x. De tweede 20' was hetzelfde alleen was de hellingsgraad nu 5%.

In het begin leek dit a peace of cake maar de laatste 2-4 herhalingen kon je toch voelen dat benen niet meer 100% waren.
Gisteren een traptempotraining gedaan , ook al op de rollen want in de namiddag moest ik even Kurt zijn omdat hij een kwart lang even mij was.

Ik moet zeggen dat een dikke 2 uur met een witte pruik op lopen niet altijd even evident is. Het vrouwelijk schoon afwimpelen dat mij constant lastig viel was ook al niet gemakkelijk. De 3 auto's die ik verkocht en de 5 Leffes die ik dronk, dat was al wat makkelijker maar ik moet toegeven,

..leven als Kurt is niet simpel !

Geen opmerkingen: