vrijdag 25 augustus 2006

Swimming in the pool

Gisterenavond mijn eerste zwemtraining in baan 3 gedaan, tussen de zwemkanonnen van de club. Kurt voelde zich al snel eenzaam in baan 1 en Eddy zwom zelfs techniek in de voeten van Yannick. Moet Eddy volgende week niet aan de bak in Monaco ? Ik hoop dat hij snel recupereerd want als je het mij vraagt ziet hij er moe en afgepeigerd uit.

Terug naar baan 3. Zwemcoach Koen Deceuster stelt tegenwoordig de schemaatjes samen en na een opwarming was het even al techniek wat de klok sloeg. Sommigen onder ons verzopen bijna een paar keer omdat we soms onze coördinatie volledig kwijt waren. Na de techniek moesten we 1200m rustig zwemmen. Nu rustig is in baan 3 aan 1'30"/100m. William op kop, ik nestelde mij in de voeten van Mario. Eigenlijk hadden we het moeten weten met Free Willy op kop, want die had nog niet eens kunnen doortrekken. Ik had al zo de indruk dat het redelijk snel ging en dacht nog, het zal wel aan mijn conditie liggen, maar toen we na bijna 17' aantikten bleek dat we tegen een tempo van 7'/500m gezwommen hadden.

Enfin, het zal mij goed doen eens die snellere tempo's wat langer aan te houden. Hopelijk kan ik zo mijn zwemmen wat verbeteren.

Geen opmerkingen: