zaterdag 5 augustus 2006

Eupen

Laat ons eerlijk zijn, de mooiste halve triatlon van ons Belgenlandje. Eupen gaat morgen kennismaken met maar liefst 11 Zltc'ers. Ja u leest goed, 11. Eigenlijk 12 maar naar ik gehoord heb gaat het niet zo goed met de voet van Danek en moet hij forfait geven.

Wie dan wel : Mario, David, Lieven, Robby, Jonathan, Denis, Kurt, Jimmy, Marc M., Donald N. en Marc VG.

Met zo'n deelnemersveld mogen we deze wedstrijd gerust tot het officieuze lange afstandskampioenschap van onze club uitroepen.

Wie zal het halen, ook voor mij een vraagteken. Mario (aast op revanche na Klagenfurt), Lieven (misschien niet zo goed bezig dit seizoen, maar hou steeds rekening met hem), Marc M (is hij nog steeds in de conditie van zijn leven, zo ja, zet ik hem op het eerste trapje), Jimmy(sterk bezig en zeker een man om je geld op te zetten) en Jonathan (als hij niet te veel achter ligt na het fietsen zie ik hem hoog eindigen) zullen volgens mij een robbertje gaan vechten om met de eer, beste zltc'er, te gaan lopen.

Ik zal er morgen althans zijn en naar ik vermoed ga ik een knaller van een wedstrijd zien.

Geen opmerkingen: