woensdag 2 augustus 2006

En nu ?

Ja, en nu zei Kurt. Wat rest er nog als je een volledige gedaan hebt. Alles wat je nu nog doet zal altijd minder zijn tenzij je opnieuw voor de volledige afstand gaat.

Dus ben ik de laatste dagen een beetje aan het surfen geweest op zoek naar info over trainingen, specifiek Ironman. Wie doet wat, hoeveel,hoe lang. Allerlei vragen die ik had en waar ik toch stilaan wat antwoorden op gevonden heb.

Niet dat we vorig jaar slecht bezig waren, verre van. Als je de prestatie van Kurt ziet, was voor mij de vraag achteraf toen hij zich ingeschreven had voor Klagenfurt 2007. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij volgend jaar nog sneller kan ?

Door het uitdoen van zijn wedstrijd zal hij sowieso al sterker aan de aftrap staan. Nog meer trainen wordt wel echt moeilijk omwille van zijn werksituatie. We zullen dus nog specifieker moeten werken.

Voor jullie nu nog een vraagteken, voor mij begint de mist stilaan op te klaren.

Zondag staat hij in alle geval aan de start van de 1/2 van Eupen, niet helemaal naar mijn goesting, maar hij voelt zich goed. Wat wil je, Ironman zijn en pas getrouwd, de adrenaline zal met moeite aangevoerd kunnen worden denk ik.

Geen opmerkingen: