vrijdag 4 augustus 2006

Ik kijk in de toekomst

Gisteren nog de vraag gekregen of ik meedoe in Eupen. Neen dus. De reden is simpel. Door de stressfractuur mag ik minstens 6-8 weken niet meer lopen. Laat ons zeggen dat ik half september terug de loopsloefkes aantrek.
Dus dit seizoen geen wedstrijden meer voor mij. Zelfs de kwart van de club ga ik links laten liggen. Ik zal daar dan instaan voor de tijdsopname.

Op de Mtb duatlon van de club zal ik waarschijnlijk terug in het strijdperk treden.

Voor de rest, proberen een beetje bezig te blijven, maar met geen doelen in de nabije toekomst is da nie altijd even gemakkelijk. De conditie is op dit moment nog goed, merk dat in het fietsen.

Maar we zullen onze plan wel trekken. Ik begin daarom ook een paar weekjes vroeger aan de voorbereiding voor Klagenfurt 2007.

Morgen een voorbeschouwing op Eupen van zondag. Met de beste lange afstandsatleten van de club aan de start ginder kunnen we niet anders dan van een officieus clubkampioenschap spreken. Ik ga al vast naar daar om onze mannen aan te moedigen.

Geen opmerkingen: