zondag 20 februari 2011

Het rugske

Vrijdagmorgen, een douchke genomen, ik droog mij af, buk mij om mijn benen af te drogen, kom terug recht maar halverwege stokt die beweging en voel ik een felle pijnscheut in mijn rechter onderrug. Verdoeme wa nu weer. Zal wel overgaan. Maar 't ging nie over, 't werd eigenlijk ook nie echt erger maar wreed ambetant was't wel. Gewoon staan ging, wandelen al iets minder, zitten is OK maar terug rechtstaan ziet eruit als het rechtstaan van een oud "peeke". Beste is gewoon stil op de zetel blijven liggen.

Zaterdag, is al iets beter maar zeker niet goed genoeg om ook maar iets van training te doen.

Vandaag zondag = werkendag dus van trainen zal er sowieso al niet veel in huis komen. Gaat al stukken beter, enkel af en toe nog een beetje pijn bij een verkeerde beweging.

Hopelijk kunnen we er morgen terug invliegen, nog een geluk dat het deze week toch rustweek was.

Geen opmerkingen: