maandag 7 juni 2010

Laatste loodjes

Deze week is de laatste zware trainingsweekweek voor Nice.  De laatste van 4.  Afgelopen week stond de focus wat meer op het lopen en ik moet zeggen dat ik er een goed gevoel aan over hou.  Deze week wordt vooral een fietsweek met zaterdag nog een laatste lange rit van +150.  Hopelijk blijft het weer ons gunstig gezind en anders zal het in de regen worden.

Ik mailde zopas nog naar Norbert en Marc dat ik nog nooit  zo vroeg op voorhand zoveel goesting heb gehad om aan een IM te beginnen.  Is dat een goed teken, het moet wel, een teken dat het zowel fysiek als mentaal goed zit. Een teken dat ik er nu misschien al klaar voor ben ?

Verder worden de plannen voor 2011 al zeer concreet.  Als we ingeschreven geraken zal het Klagenfurt worden.  Voor de 4de maal.  Tis en blijft één van mijn favoriete IM.  Hopelijk mogen Norbert en Marc dan ook eens meeproeven van de sfeer ginder.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Blijft Klagenfurt onder het Ironman-label? Meen ergens iets gezien te hebben dat dit niet meer het geval zou zijn.

Raymond

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Voor 2011 zou het nog altijd onder het Ironman label doorgaan

Stefan zei

Tja 425 euro om mogen mee te doen.
Ik ga toch voor Klagenfurt passen volgend jaar.
Ga het korter bij huis opzoeken.
mss Neerpelt?
Toch veel succes met het inschrijven want dat is tegenwoordig al een wedstrijd op zijn eigen.
groetjes
Stefan