donderdag 17 juni 2010

In een dip(je)

Man man man, kon het vorige week niet rap genoeg D-day zijn, deze week was het toch andere koek.  Dinsdag nog gaan zwemmen 's morgens maar de rest van de dag futloos, geen kracht, de benen die verschrikkelijk pijn deden, niks nada goesting en moe moe moe.
Gisteren ging het al ietsjes beter en heb dan maar een kort ritje gemaakt van een dikke 40K.  Gevoel was niet slecht maar zeker niks om over naar huis te willen schrijven.  Na de training toch weer dat moe gevoel.  Vandaag wou ik dan nog een laatste lange rit, 100K, doen maar ik verkies het om deze in te korten tot een goeie 2u want wil geen risico nemen nu.  Misschien dat ik er nog een loopje aan vast hang. 

Hij die op zoek is naar dat supergevoel van vorige week groet u

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Idem dito. Waar ik vorige week mij nog podium kansen gaf zit ik deze week ook met flinke twijfels. Benen zijn precies op.
Top 2000 is al mooi op dit moment.
Maar maak me niet te veel zorgen.
Op D-DAY zal ik er klaar voor zijn...

Kurt

The Flying Pig zei

I know the feeling.
3 weken geleden liep ik op een wolk tot ik tijdens de wedstrijd op mijn bakkes ging en ik mijn seizoen bijna zag eindigen daar.
Sindsdien zoek ik terug naar het goed gevoel en ik denk dat ik het tegen volgende week wel gevonden zal hebben.
Hoe de vorm zondag ook moge zijn, ik ga genieten van de wedstrijd en zal mijn best doen om zo snel mogelijk aan de finish te geraken.
Om het met de woorden van Bartje te zeggen, Nil Volentibus Arduum.

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Ik zal in elk geval ook er van gaan, proberen te genieten en het beste van mezelf geven.

Stefan zei

Dat moe gevoel is een goed teken, dit wil zeggen dat ge in topvorm zijt. En ik twijfel en niet aan dat jullie een mooie prestatie gaan neerzetten daar in Nice. Ik wens jullie allen heelveel succes en denk eraan zoals jullie al zelf zeggen GENIET ERVAN.
Stefan