donderdag 24 juni 2010

Bijna ..

Bijna is het zo ver.  Vanavond vertrekken we richting Zuiden van Frankrijk.  In de eerste plaats dank voor alle aanmoedigingen op voorhand.  Op de tweede plaats zou ik zondag natuurlijk ook wel wat aanmoediging kunnen gebruiken.  Je kan de wedstrijd volgen ofwel via mijn blog want Els zal af en toe eens een update doorgeven via Twitter.  Twitter schakelt ook automatisch door naar facebook dus ook daar kan je een beetje volgen.  Wil je echt met je neus op de tussentijden zitten en de vooruitgang zien die ik boek dan moet je naar deze site.  Zoek eerst naar IM France en dan kan je gaan naar tracking an atlete.  Geef startnummer 1818 in en je kan alle tijden zien waar ik al gepasserd ben. 

En nu ga ik echt inpakken, ... oh ja weet iemand wat stresskonijn in't Frans is ?

1 opmerking:

Andy zei

Euh, Lapin stressé... :o)

Doe het goed daar in Nice hè ! Heel veel succes van ons allemaal !!!

Leen, Andy, Jasper en natuurlijk niet te vergeten onze Daan !!!
We gaan je zondag volgen

Groetjes !