woensdag 2 juni 2010

Countdown

Het aftellen is nu echt begonnen.  Juni zit al op dag 2.  Binnen 25 dagen is het zo ver.  Hierboven staat nu de foto van mijn allereerste IM finish in Klagenfurt.  De eerste keer is en blijft er ééntje die blijft hangen.  Elke aankomst op de volle afstand heeft wel iets speciaals maar deze zal me toch altijd iets meer bijblijven dan de anderen,... allez voorlopig toch, ge weet nooit wat er nog allemaal gaat komen.

Intussen passeren de trainingen tegen hoge snelheid de revue.  Met af en toe eens een fysieke dip of een mentaal knakje maar tot dusver gaat het goed.  Dus hout vasthouten en op het stokje blijven bijten... en anders, de hulplijnen bellen ;-)

3 opmerkingen:

The Flying Pig zei

Hé Wil,
ik heb en goed artikeltje gevonden, zoals velen weten (of niet) ben ik geen voorstander van een taper zoals voorgesteld in vele schema's. Dit artikel is helemaal in de lijn daar van en is nog mijns inzien goed geargumenteerd.
Train ze nog en CU soon @ the Promenade des Anglais.
http://triathlete-europe.competitor.com/?p=5828

Anoniem zei

Hei mateke,
klaar ervoor hoop ik?
Wanneer kom jij aan in Nice?
Kurt

Anoniem zei

Voor mij persoonlijk heeft de "traditionele" taper nooit echt goed gewerkt. Hoe dichter bij de wedstrijd, hoe slechter ik me voelde. Heel interessant artikel. Moet de link eens doorgeven naar mijn coach.

Raymond