woensdag 12 augustus 2009

Stand van zaken

Ja, het is een beetje stilletjes op de blog. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we al aan't winterslapen zijn. No Way, het doel van de 2de seizoenshelft komt met rasse schreden naderbij.

Afgelopen weekend had ik normaliter in Wuustwezel gezeten ware het niet dat ik op het werk van gene kant meer kan wisslen, dus arbeiten en nikske Sterke Peer. Spijtig, want ik had Marc en Viv nog eens graag teruggezien.

Gisteren heb ik nog een laatste keer een 21.6K gelopen als laatste lange loopinspanning en morgen staat er nog een wat langere fietsttraining op het programma van een uur of 4 met daarin zeker een uur aan IM tempo. Achteraf nog een T-run doen en dan is't genoeg geweest en is't bezig blijven.

Zaterdag zal ik in de Duatlon van Tongeren als duo meedoen en het fietsen voor mijn rekening nemen.

Het zal in elk geval een andere taper zijn dan normaal vermits we nu geen verre verplaatsing moeten maken. Thuis in eigen bedje slapen en in de eigen omgeving training, uw eigen eten kunnen eten, het zal er allemaal wat relaxer aan toe gaan.

Voorspellingen of wat te verwachten van de wedstrijd in Neerpelt zal voor volgende week zijn.

Geen opmerkingen: