donderdag 13 augustus 2009

Laatste loodjes

Vandaag stond de laatste "lange" trainingsopdracht voor Neerpelt op het programma. 100-120K fietsen en 8K lopen.

Toen Kurt me belde vanmiddag en zei dat het in Vlaanderen al de hele dag regende antwoordde ik nog :"Hier niet, nog geen druppel gevallen". Enkel minuten later toen ik mij aan het omkleden was hoorde ik de eerste druppels vallen op de dakvenster. Het heeft dan ook mijn volledige fietstraining lang geregend. 102k was het kleddernatte verdict in 3hr08 met in het midden een uur aan IM tempo. Gevoel was goed.

Thuis gekomen en die natte boel uitgetrokken, de loopkleren aangedaan en plots kwam de zon achter de wolken tevoorschijn. "Tis toch nie waar zeker" !

Enfin, de 8K in het zonnetje kunnen afleggen met een goed gevoel in de benen en een tempo dat ik op 23 augustus ook graag zou lopen .... al was het maar de eerste loopronde, of mss nog de 2de ....

In elk geval, ik heb nu wel het gevoel er klaar voor te zijn. Laat die 226 maar komen.

Geen opmerkingen: